In l'industria muderna, a tecnulugia è i prudutti microporosi metallichi sò largamente aduprati in più campi

In l'industria muderna, a tecnulugia è i prudutti microporosi metallichi sò largamente aduprati in più campi. Tra questi, i prudutti tessili (vestiti è tessili per a casa) è i prudutti di prutezzione medica contanu una grande parte. Da a materia prima (particule chimiche) à u pruduttu finitu, a materia prima hà da passà per parechji prucessi, cume a filatura, a tessitura, a tintura, a cusgitura, ecc., È u prucessu più impurtante hè cumu trasferisce a materia prima da e particelle à e fibre chimiche, cusì hè nata a tecnulugia di a filiera.

Spinneret hè ancu chjamatu spinnerette. hè un tipu di qualcosa cù assai picculi fori in u ditale cum'è un ugliu di metallo adupratu per a filatura di fibre chimiche. U materiale chì hè scioltu o scioltu chimicamente, poi hè sprimatu da i fori per furmà u filamentu, chì si solidifica per cundensazione, evaporazione o raffreddamentu. E filette sò principalmente fatte di acciaio inossidabile, ma a produzzione di rayoni richiede platinu. A dimensione è a forma di i fori di filiera determinanu a forma trasversale di u filamentu. Ogni foru forma un filamentu unicu, è i filamenti cumbinati formanu filatu di filamentu.

Cù u sviluppu di u covid-19 in u mondu, è dinò u focu in i Stati Uniti è in Europa, i prudutti di prutezzione cù a tecnulugia di core di u tessutu non tissutu (tessutu spuntatu / tessutu sbuffulatu) anu guadagnatu dinò l'attenzione di u mondu. Da u disordine in u primu stadiu di l'epidemia à i novi requisiti di qualità, a nostra sucietà hà sviluppatuscioglie u soffiu filetti & spinnered bonded spinneret & filetta header die & linia di pruduzzioni di tissutu non tissutu per risponde à a dumanda di u mercatu, è uttene boni feedback da u mercatu.

Inoltre, a nostra sucietà hà ancu una grande quota di mercato di filature usate in tessuti tradiziunali, cume varie filate cumposte (tippu isulanu marinu / sbrughiera-core tippu / segment-pie tippu), è sò esportati versu l'Asia sudorientale.

 


Tempu di posta: Nov-07-2020