In l'industria muderna, a tecnulugia è i prudutti microporosi di metalli sò largamente aduprati in parechji campi.

In l'industria muderna, a tecnulugia è i prudutti microporosi di metalli sò largamente aduprati in parechji campi. Frà elli, i prudutti tessili (vestiti è tessili per a casa) è i prudutti di prutezzione medica rapprisentanu una grande parte. Da a materia prima (particelle chimiche) à u pruduttu finitu, a materia prima deve passà per parechji prucessi, cum'è a filatura, a tessitura, a tintura, a cucitura, ecc., è u prucessu u più impurtante hè cumu trasferisce a materia prima da e particelle à e fibre chimiche, cusì hè nata a tecnulugia di a filatura.

A filiera hè ancu chjamata filiera. Hè una spezia di qualcosa cù parechji picculi fori in u dettu cum'è una bocchetta metallica aduprata per a filatura di fibre chimiche. U materiale chì hè fusu o dissoltu chimicamente, hè poi pressatu fora di i fori per furmà un filamentu, chì hè solidificatu per cundensazione, evaporazione o raffreddamentu. E filiere sò fatte per a maiò parte d'acciaio inox, ma a pruduzzione di rayon richiede platinu. A dimensione è a forma di i fori di a filiera determinanu a forma trasversale di u filamentu. Ogni foru forma un unicu filamentu, è i filamenti cumminati formanu u filatu di filamentu.

Cù u sviluppu di a covid-19 in u mondu, è ancu l'epidemia in i Stati Uniti è in Europa, i prudutti di prutezzione cù a tecnulugia di basa di u tessutu non tissutu (tessutu filatu / tessutu soffiatu à fusione) anu riacquistatu l'attenzione di u mondu. Da u disordine in a prima fase di l'epidemia à i novi requisiti di qualità, a nostra sucietà hà sviluppatufusu soffiatufiliere&filiera filata&testa di filiera&linea di pruduzzione di tessuti non tessutiper risponde à a dumanda di u mercatu, è ottene un bon feedback da u mercatu.

Inoltre, a nostra sucietà hà ancu una grande quota di mercatu di filiere aduprate in tessuti tradiziunali, cum'è diverse filiere cumposte (tipu d'isula di mare/score di brughieratipu/ torta di segmentutipu), è sò esportati in Asia sudorientale.

 


Data di publicazione: 7 di nuvembre di u 2020